Marknad

Vaknade klockan 8 i morse, hundarna var nog tröttast tror jag. Nykomlingen han sträcker ut sig å vill bli killad från topp till tå i sängvärmen å va mysig han är.
Bus hon funderar vad de är för ekorre vi släpat hem hihi...
Kocken han bjöd på min favorit frukost...
Luslins är han den lilla och Bus hon avskyr kameran.
Vi åkte på marknad till Vemdalen å lite inköp blev det.
Kocken han gick direkt till Jötul försäljaren, han tycker vi ska byta spis. Faktiskt så håller jag med!!!
Köpte en så mysig ull sjal med pälskanter och ett litet fårskinn till fotpallen.
Renstek som vi strax skall avnjuta.
Underbara ledighet ha inte så brottom stanna upp bromsa å ta det lugnt. Låt oss få njuta läääänge!!!
 
Nu har jag tänt machaller lite mys ska vi väl ha på halloween...
 
 I går innan vi åkte till fjälls hälsade jag på pappa...gjort fint på hans grav, tänt ljus å ett evigetsljus...