Sista

...natten å morgonen på Fjälltoppen...men vi har köpt en underbar lägenhet istället i Gävle å den gläds jag över, härligt med en stad vintertid å allt vad den har att erbjuda.
Det har varit underbara år här uppe men arbetsamt med två fritidsboende. Vi har funderat om å om igen vilket av ställena som skulle säljas, valet har varit mycket svårt men nu är jag super nöjd ändå.
Lagomt avstånd kommer det att bli mellan Skärgården å Gävle det är väl bara 7 mil.
Vintrarna vid havet kan vara väldigt slitsamma med snökanonerna som driver in å ibland blixthalka fast i år har de skött snöröjning å sandning exemplariskt.
 
Jag kommer säkerligen att köpa en Fjällstuga när jag blir pensionär å där ska jag tillbringa vintrarna med skid å skoteråkning.
Men nu lämnar vi över Fjälltoppen till en kille från Sandviken å jag hoppas han får det lika fantastiskt här uppe som vi haft det, all lycka till dig Jimmy.
 
Alla snusar å sover här fast inte jag då, under tiden har jag letat å läst på om slow cocker, undrar om inte jag skall införskaffa en sådan...
Någon av er som har erfarenhet av en sådan?