Semester

...äntligen lite ledighet å jag skall njuta av livet i stan och i skärgården.
Mina pallkragar skall göras iordning och bevattnings systemet som drivs av solceller skall också fixas.
Tänk så mycket tomater å gurkor det skall bli jag skall bli mer än självförsörjande denna säsong.
Misstag jag gjort tidigare är att plantorna inte fått tillräckligt med näring hela perioden men nu kommer min kökskompost till pass.
Å kryddor av alla de slag har jag påbörjat å kommer att odlas hela sommaren. Eliott å Frida kommer att trivas som fisken när de får vara med bland plantor å frön.
Snart mot sista arbetspasset...
 
Vi är kreativa på olika sätt i vår familj, Karolina hon syr sovormar som är så populära nu å hon startar inom kort en webbshop...
 
 
 
Å mössor...
 
 
 
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

Men va roligt :) jag är nog oxå rätt så kreativ dock inte tid o ork till att göra det irl fina saker hon gör :) fin fredag kram

Svar: Du menade de tovade hjärtan? Jo det är jag som gör dem. Ska på marknad i höst så det är bäst att börja i tid.Kram
Viveka Hedlund