Estetisk behandlare

...titulerar jag mig mer nu än Leg.sjuksköterska eller Leg.Barnmorska.
Det är fantastiskt roligt att göra någon vacker med små enkla ingrepp då både jag och kund blir glad.
Men självklart skall man ha respekt för båda behandlingarna, Botox och Fillers, man måste exakt veta var muskelgrupper och blodkärl i ansiktet finns.
Därför är det snart lagstiftat av Socialstyrelsen att det är bara är Legitimerad personal som kommer att få utföra dessa beh. hos dem dvs IVO är min firma registrad och godkänd och detta är en förutsättning för att få bli en "Säker klinik".
 
De ledande Fillers som finns på marknaden idag får bara beställas/köpas av Leg. personal med estetiskt certifikat.
 Innan inköpen av Fillers skall leverantören ha kopia på min Legitimation, certifikat och körkort. Ni kan känna Er trygga som väljer oss och att det är marknadens absolut bästa produkter ni erbjuds.
 
Välkomna att boka tider hos oss som är Legitimerad Sjuksköterska, tandläkare eller läkare.
Fillersbotox.bokadirekt.se   hittar ni mina lediga tider.