Tidiga

lördagsmorgon, alla sover bara jag som är vaken, en massa tassar längs ut med ryggen ååå sån ljuvlig morgon. Nån mer än jag som har morgontrötta hundar...
Vad gör vi idag förutom vår skärgårdspromenad...det bestämmer vi tillsammans tror jag.
 
Nu har halva november gått den absolut tråkigaste månaden på året i alla fall i mitt tycke, mörkt är det där ute å mörkare skall det bli.
Det är nu det är läge att planera lite semestrar inför nästa år, flygresor känns bara jobbiga numera med alla köer inför säkerhetskontroller på flygplatserna etc. Nästa år blir det bilen å det tror jag mina pälsklingar uppskattar mer. Men först 1 vecka på mitt älskade Gotland❤.
 
Är visst inte en snöflinga kvar därute, det är mörkt å havet låter nog som en värsta E4 i rusningstrafik fast E18 är värre. Men det är bara naturens krafter som hörs å det är magiskt här ute må ni tro.
 
Nä nu drar jag igång lördagen med en smaskig frukost...
 
Trevlig lördag alla Blogg å Facebook vänner, det är helg å vi är lediga!