Lördag morgon

...undrar om kocken har missförstått det hela, här sitter han i båten på torra land å visslar  så där som man brukar göra när livet känns som bäst... jag föredrar att sitta där då den är i havet.
Tänk att ha några meter till båtplatsen å när lusten faller på är det bara att dra iväg, i den finns det kök, sovplats å toalett ifall en inte hittar hem kan de va bra att ha med sig.
Segelbåten är till salu för en skitsumma om nån vill köpa.
Å här sitter jag å njuter av mina odlingar som växer så det knakar...de blommar för fullt å det har till och med blivit tomater. Bokashi är inte dumt de...
Jag har två hinkar på jäsning å den ena skall tömmas idag å där skall mitt persikoträd få växa. Det heter Frost å den tål våra breddgrader.
Citronträden mina gillar också den näringsrika laken, blommar å växer citroner...
Å Eliott han vaktar sitt ben bäst i munnen då bentjuven Frida kan dyka upp när som helst...