Falsk id

Det har ändå gått ett tag men jag har valt att skriva om det...
En person hade "lånat" en nära släktings Facebook konto å skickade i dennes konto en vänförfrågan till mig, jag blev jätteglad å tackade ja lika så min man blev glad över förfrågan, äntligen tänkte vi båda.
Efter några timmar var personen borta från mina kontakter å jag blev naturligtvis väldigt ledsen.
Å dummare än så är vi inte att vi kunde identifiera den sjuka personen som nyttjat en annans inlogg och för egen vinning utnyttjat mig.
Hon vara ute efter att kolla mitt barnbarns mammas kontakter å några till. Tråkigt var att hon fick några timmar på sig å arbeta med det  inga andra än mina vänner på Facebook kommer annars in på min sida.
Hon fick nog sin nyfikna hunger stillad ett tag kanske.
Å den det handlade om vet nog säkert än idag ingenting om detta.
Å varför detta inlägg? När personen i fråga saknar insikt å det upprepar sig med dynga bland mina familjemedlemmar...