Villa villerkulla...

...ännu en gång till Pippi Långstrumps hus, jag var här första gången 1973 å då bodde vi i Katthammarsvik. Jag var 13 år å sjöng med kyrkokören i Bergvik redan då var jag aktiv😂😂😂, de var de som arrangerat resan med Ivar Lindberg som chaufför och jag hade min med mamma som sällskap.
Å då var det bara Pippis hus å inget annat som stod på tomten i Kneipbyn.
Sedan har jag å min familj varit på Öjn flertalet gånger, jag har också arbetat här i flera somrar, bl a när Thorsburgen brann för ca 25 år sedan å då hade vi jobb minsann. Fy tusan vilka brännskador på fötter etc jag arbetade på HC i Roma, den är nedlagd numera.
Å nu är vi här med barnbarnen, det är 3:e gången Alfred är med oss. Älskar Öjn!!!
Lite bilder från idag...
...
...
...
...
...
...
Nu är vi hemma, dricker gott, mumsar å packar in trötta fötter...
...